بر گرفته از وبلاگی دیگر باکمی تصرف
من را به غیر عشق به نامی صدا نکن
غم را دوباره وارد این ماجرا نکن
بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن
با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن
موهات را ببند دلم را تکان نده
در من دوباره فتنه و بلوا به پا نکن
من در کنار توست اگر چشم وا کنی
خود را اسیر پیچ و خم جاده ها نکن
بگذار شهر سرخوش زیبائیت شود
تنها به وصف آینه ها اکتفا نکن
امشب برای ماندنمان استخاره کن
بر گفته های نا صواب رقیب اعتنا نکن
+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم آذر ۱۳۹۲ ساعت 19:8 توسط جعفر سروری زرنقی
|
سلام ....