چند خط از خودم


من آن گه که گردم ز مستی هلاک به آیین مستان بریدم به خاک
به تابوتی از چوب تاکم کنید به راه خرابات خاکم کنید
به آب خرابات غسلم دهید پس آنگاه بر دوش مستم نهید
مریزید بر گور من جز شراب میارید در ماتمم جز رباب
مغنی ملولم ، دوتاری بزن به یکتایی او که تاری بزن
بزن چنگ ، در پرده ارغنون رهایم کن از چنگ دنیای دون .
+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 19:34 توسط جعفر سروری زرنقی
|
سلام ....